Logitech Cordless Desktop MX - ile bateri do klawierki?

Autor: Bucz <firepunch_at_----zabezpieczenie----go2.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 13:17:03 MET DST

o myszcze z zestawu wiem co trzeba, ale klawierce sie wiecej nie
przygladalem...

ile bateri wchodzi do klawierki?
jak dlugo bryka na takich za 60groszy?
jak dlugo na firmowkach za kilka zl?
no i jak dlugo na akumulatorkach i jakie to aku?(pojemnosc)

a moze przy okazji jakie odczucia z uzywania?
bajery sie przydaja , czy moze za duzo niepotrzebnych?
przesiadam sie ze starej 6letniej klawierki z DUZYM enterem , cz
mniejszy enter o jeden klocek bardzo wam przeszkadzal na poczatku?

no i moze niech ten kto uzywa doda ze 2 slowa od siebie...

--
http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
Wchodze do pokoju, a tam internet odpoczywa... wiec mu pomogłem...