Re: CHEFTEC 360-202DF i PISKI kurna

Autor: Rafał <bezspamu_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 12:25:24 MET DST

PolandMET.com <marcin@meteoryt.net> napisał(a):

> Witam.
> Kupilem najslawniejszy zasilacz w Polsce i co ?
> Moze jestem za wrazliwy albo odbieram ultradzwieki ale to gowno piszczy.
> Jest noc, cisza a ja slysze wysokie siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (nie
> piiiiiiiiii)

ciekawe ...
bo u mnie z kolei słychać brumienie - takie typowe 50 Hz
ale z harmonicznymi (czyli takie prostokątne 50 Hz)
oczywiscie jest to dużo poniżej poziomu hałasu wiatraka
z jakiegoś badziewnego zasilacza, ale jak teraz czytam te posty
to zaczynam sie niepokoić ...
qrcze, faktycznie cos tu jest nie tak !

Rafał