Drukarki - tusze w butlach

Autor: Konrad Bieniek <kbieWYTNIJ_TO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 11:36:58 MET DST

Witam,

zastanawiam się nad kupnem czarnego tuszu w butli (jest tego pełno na
allegro) do canona. Pojemnik to BCI-24Bk. Znalazłem tylko jeden odpowiedni
tusz, kosztuje 74zł za 0.5l. A już do BC-01/02 jest za 38zł za tą samą
pojemność. Ciekaw jestem, czy producent tuszy oemowych rzeczywiście robi
różne tusze pod konkretne drukarki (ale w ramach jednej firmy, np. Canon),
czy tylko daje różne naklejki na butle, a zawartość jest ta sama...
Czy ktoś z Was używa takich tuszy w butlach i może podzielić się
spostrzeżeniami?

Pozdrawiam,

--
Konrad