Re: Pomocy! padnieta dyskietka

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 11:11:52 MET DST

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune@X-USUN-TO-X.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:ckdi1i$mle$1@korweta.task.gda.pl
> Na codzień (od ładnych juz "paru" latek) robię kopie *ważnych* danych
> przy pomocy tasiemek DDS. Jeszcze nie załapałem ZONKa.
> :-)

Tasiemki to dla przeciętnego usera luksus ;-), poza tym dość kłopotliwe
byłoby zgrywanie pojedynczych plików na nie... a DVD-RAM leży w zasięgu
każdego i jest to banalnie proste w użyciu rozwiązanie. Wystarczy wybrać
odpowiednią nagrywarkę.

Ale sposoby zabezpieczania danych to tutaj OT już ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/