Re: czy ktos slyszal o podbnym przypadku ....

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 10:58:52 MET DST

*Michal Bien* napisał:

> Tak, nastepnym razem odlamki nie poleca mu w noge a np: oko.

Wtedy wyśle oko do okulisty i przyślą mu nowe - szklane - nie do
zdarcia ;) Sorry, MSPANC ;)

> A wystarczylo nie kupowac CDROMu LG...

I Samsunga, i Lite-Ona, i jeszcze kilku innych też :))) Ja
doświadczałem takich przypadków na tylu napędach, że nie pamiętam,
który z nich czegoś takiego jeszcze nie zrobił. O, przepraszam - był
taki jeden - moja pierwsza Toshiba 2x nigdy nic mi nie rozerwała :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)