Re: Pytanie o SIMM EDO i inne starocie

Autor: Miroslaw Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 09:48:50 MET DST

"Speedy" <speedy@2a.pl> wrote in news:ckc2gb$9ks$1@nemesis.news.tpi.pl:

[...]
> A przy okazji drugie pytanie - ta plyta - Socket 7 -
> obsluguje procki do P200; takiego akurat nie mam na widoku, ale czy
> jak wsadze P200MMX lub 233MMX, to bedzie dzialal prawidlowo?
[...]

A skąd wiesz, że do P200? Masz jakąś dokumentację? Jeśli tak, sprawdź czy
obsługuje podwójne napięcie zasilania (osobno dla rdzenia i dla I/O). Jeśli
tak, to obsłuży P200MMX, a może i coś lepszego (mnie np. udało się na
starej płycie Socket 7 "odpalić" AMD K-6/2 450 @ 400 MHz i to bez żadnych
przejściówek i przeróbek, jedynie po aktualizacji BIOS-a).