Re: Zwis przy właczaniu aplicacji 3D

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 09:36:27 MET DST

On Mon, 11 Oct 2004 01:12:28 +0200, pZyHo <pzyho@interia.pl> wrote:

> To, ze np. detki wersja 43 nie beda obslugiwaly wszystkich funkcji np. dx9.

No tak, tylko jeden fakt trzeba zauważyć, że jeśli detonatory sa za stare
to nie ma ich co instalować, bo nie mają w sobie obsługi kart np. FX'ow, które
to dopiero zaczęły obsługiwać dx9. Bo poszczególne numery wersji zawierają
liste obsługiwanych kart graf. i jeśli taki detonator obsługuje FX'a 5600 tzn.
że obługuje wszystkie funkcje dx9.

> dx9.0c, po
> software.
>
> Mam voodoo3 2000 na pci (pamieta to cos ktos jeszcze? ;) i dx8.1, ale tylko
> na niektorych sterownikach (prawdziwa loteria) wszystko dziala jak nalezy, a
> za instalowanie dx9c nawet sie nie zabieram...

Dziwne. Miałem VooDoo od 1 do 3 i nigdy nie miałem problemu z driverami,
których bym nie zainstalował to zawsze wszystko ladnie grało. Właśnie za
to lubiłem 3dfx'a że jego stery były na maxa dopracowane, nie to co Nvidii
do której znalezienie odpowienich sterów wymagło żąglerki różnymi wersjami.
Dopiero jakieś pół roku temu przesiadłem się na GF4 Ti do tego czasu
miałem V3 3000 AGP. Jak dla mnie 3dfx to była najlepsza firma wypuszczająca GPU.
Szkoda, że już nie istnieje.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx