Re: jak uruchomic sam zasilacz?

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 22:00:25 MET DST

Dnia 2004-10-10 20:33, Użytkownik Piotr napisał:

> 3)Czy wystarczy obciazyc wyjscie12V 21W.? czy tez trzeba rowniez 5V?
> Byc moze ze poszla plyta. Jesli stwierdze ze zasilacz dobry to
> co "MUSI BYC" podlaczone do plyty aby zastartowala. Czy konieczna
> jest karta grafiki? ( nie chodzi mi tu o obraz ale aby np: zalaczyl sie
> wentylator na procku co bedzie dowodem ze plyta "nie umarla"
> Dzieki z gory za odpowiedz.

Spaliłem jedną płytę i dwie mechanicznie uszkodziłem ale wentylatorki
zawsze działały. Stawiam na zasilacz. FDD mógł być walnięty, miałem
kiedyś takiego co mi resetował kompa.

Nowe płyty posiadają diodę, która świecąc powiadamia o tym, że płyta
jest pod napięciem. Poszukaj jej na rogach. Jeśli świeci to zasilacz coś
tam daje z siebie. Powąchaj go.:D

http://tinyurl.com/4cmuu

	pozdrawiam ArD. GG #5089615
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!