Re: zwiekszanie odswierzania

Autor: dziobas <dziobashugo_at_o2.pl.USUN.INVALID>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 20:47:58 MET DST

> Bzdura - większej po prostu nie da się ustawić, a gdyby nawet się
> dawało, to karta nie ucierpi, tylko obraz może mieć dziury i rozbłyski.

Byly rozblyski wiec troche zmniejszylem.

> Należy, bo powyżej monitor wyświetli komunikat, że nie może i obrazu nie
> będzie.

Stare monitory chyba nie wyswietla, a zasygnalizuja to diodami.
A wiec tak. Najbardziej zalecana przezemnie rozdzielczosc to 800x600. jednak
gdy zwieksze ja ponad 85 to pokazuja sie czarne pozione linie (cos jak
przeplot) Moge w ten sposob dojsc do ponad 120Hz, puzniej wyswietla, ze poza
zasiegiem. Skad sie biora te poziome pasy, da sie ich jakos uniknac. W innych
rozdzielczosciach o dziwo nie wystepuja.
Kolejne pytanie: Dlaczego producent zanizyl tak bardzo odswierzanie w swoich
sterownikach?

--
Pozdrawiam
"...w dniu, kiedy g...no nabierze wartosci, biedacy urodza się bez d..y."