Re: Zwis przy właczaniu aplicacji 3D

Autor: LETki <letonebikes_at_nospa.wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 21:16:31 MET DST

Użytkownik SebOLO napisał:

  (Oczywiscie zakladam ze
> masz Win XP + SP1)

Nie zakładaj tylko czytaj - win me

Ja mam podobny problem (tyle ze duron jest 700 a gf to dwójka mx400)
próbowałem już chyba wszystkiego ( od zmian ustawień agp w biosie,
odinstalowania acpi żeby przerwania windy zgadzały się z przerwaniami
biosu, najróżniejszych detonatorów - nowszych i starszych) i dalej to samo.
Na dodatek zawisał mi jeszcze przy odtwarzaniu filmów - wyłączyłem
przyspieszenia directx i direct 3d - wtedy chodziły mi filmy ale 3d ni kuta.
Dziś podkręciłem kartę riva tunerem i przy wyłączonych przyspieszeniach
zaczęła mi chodzić grafa 3d. Przy włączonych dalej zwis - podobno
możliwe że nvidia się zjarała ale chwilowo nie mam jak tego sprawdzić na
innym kompie.

..pozdrawiam
LETki