Problem z instalacja Win XP na dysku Serial ATA

Autor: Robert G <zof[no_spam>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 19:17:19 MET DST

Witam
Czy ktos moze napotkal na schody podczas instalacji Windows'a XP Pro na
dysku Serial ATA ?
Po kupnie instalacja poszla bez problemow.
Ale poniewaz windows przestal startowac wiec musze gozainstalowac jeszcze
raz. Usunalem podzial na partycje.
Odpalam instalke z CD wciskam F6, laduje z dyskietki sterownik do Serial
ATA. DO tej pory idzie bez problemow. Wykrywa mi dysk tworze partycje 20GB
(dysk ma 120 GB - Seagate). Wciskam formatowanie na FAT32. Wybralem pelne
formatowanie (znaczy to drugie - nie szybkie). I pierwsze zdziwienie.
Przelecial jak burza ! Ale OK. Ide dalej. I nagle wywala mi blad : "Nie
mozna utworzyc katalogu \WINDOWS\SYSTEM32. Instalacja nie moze byc
kontynuowana...." . Formatowanie z poziomu MSDOS tez przelatuje 20GB w 5
sekund, nie wykazujac zadnych bledow.
Jesli ktos zna rozwiazanie to z gory thx.

Robert G