Re: automatyczny start

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 18:38:25 MET DST

Sander napisał(a):
> Ustawienie w BIOS'ie.
> Ale dość, żeby to zmienić.

Niestety to nie to. Ostatnio przestawiałem tylko opcje uruchamiania
komputera z hot key na any key. Zauważyłem dzisiaj że jak komputer się
nagrzeje to po wyłączeniu sam nie startuje. Można listwą w tę i w tę i
nic, a jak zimny to automatyczny start. Na starym kompie tak miałem. A na
tym dopiero od paru dni.

--
Zbychu
------