jakas mata na siedzisko? :)

Autor: w.p. <ptaku2_usunto_at_tlen.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 16:41:13 MET DST

Witam!

Siedzę dość dużo niestety przed kompem (zawodowo i w zakresie
hobbystycznym) i tak sie ostatnio zastanawialem....
Istnieją jakieś maty na fotel, żeby jakoś siedzenie (moje osobiste)
lepiej znosiło trudy pracy przed PC? Coś a'la te koralikowe maty na
fotele w samochodzie? Znając ludzką pomysłowość to może i są jakieś
z masażem sterowanym przez USB... ale jakoś nie udało mi się NIC znaleźć
:\ Odleżyny mi nie grożą, ale może jakoś ogólny komfort sobie poprawię
(albo inczej kupię sobie do pracy porządne siedzisko)...

Wiem że muszą być przerwy, jakiś fitnessy :) ale to cieżko się
upilnować. Zresztą programik workrave zainstalowalem ale tak czesto mnie
nagabywal do przerwy w pracy ze go poki co wyłączylem :)

Pozdrawiam.

w.p.