Re: online hdd repair

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 16:27:49 MET DST

> Niestety wylecial mi link z glowy :( moze ktos ma to zbukmarkowane ?

    Nie, ale na Allegro ogłasza się czasem taki szpenio. Nie wiem na ile
jest to poważne - nie miałem okazji (i lepiej żebym nie miał) korzystać.
Kolega który stracił poważne dane kontaktował się z nim, ale do niczego nie
doszło - nie znam zakończenia tej historii. Tyle tylko że potrzebny jest mu
Twój IP, więc dużo zależy skąd ciągniesz net.

Pozdrrr... Reksio