Re: porysowana matryca LCD

Autor: Wojtek <wniedzie_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 09:44:19 MET DST

Użytkownik "Paweł Chrobak" <beefens@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ck9pun$f2a$1@news.onet.pl...
> A co się porysowało monitor czy folia ??

Nie rozumiem pytania.
Z tego co wiem, każdy monitor LCD ma na szklanej matrycy naklejoną warstwę
ochronną i to ona sie rysuje.
I stad moje pytanie: Czy technicznie możliwe jest zerwanie tej folii i
używanie monitora bez niej.
W małych czarnobiałych wyświetlaczach LCD (kalkulatory, komórki) jest
podobna warstwa z tworzywa, ale pełni ona funkcje polaryzatora. Bez niej na
wyświetlaczu nic nie widać. W kolorowych monitorach LCD jest zastosowana co
prawda inna technologia, ale lepiej sie zapytać, niż miałbym zniszczyć
monitor.

Wojtek