Re: Radeon 9500Pro i "dzielenie/rwanie sie" filmow na TV

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 09:03:12 MET DST

"E.W" <ewalu@yahoo.com> wrote in message
news:cka851$p20$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Mam problem z filmami na TV , karta 9500Pro , plyta i reszta
> podzespolow nie graja roli bo testowalem na innym kompie zupelnie i ten
> sam
> efekt. Probowalem na nowym systemie, na ffdshow last version i na roznych
> odtwarzaczach, na 2 roznych tv - dzieje sie to samo : filmy dziwnie sie
> zachowuja - przy szybszych scenach i srednio szybkich, przy przesunieciu
> jakiegos obrazu po ekranie obraz tak jak by na ulamek sek. sie lamal na 2
> czesci poziome i pozniej znow sie skladal, jedna lekko nie nadaza za
> [...]

To zapewne jest skutek przełączania klatek filmu bez oczekiwania na
synchronizację pionową. Jeśli zmiana klatki wystąpi podczas gdy telewizor
wyświetla właśnie środkową część obrazu - na środku będzie załamanie.
Spróbuj poszukać ustawień w sterownikach karty grafiki, ew. w codecu,
byćmoże w odtwarzaczu.