Dziwny freez kompa...

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 01:13:34 MET DST

Jest sobie komp
PIV 2.8 HT, 1gb ram Twinmoss,Płyta MSI 865PE Neo2, Radek 9800 pro iceq,hdd
120bg Maxtor, karta firewire, modem neostrada+ sagem, zasilacz Tagan 380W,

Komputer ma czasami tendencję do zamrażania ekranu. Po prostu zawiesza się o
trzeba go resetować. Dzieje się tak najczęściej podczas serfowania na necie po
upływie różnej długości czasu, pzry otwarciu dużej ilości okien.

Zasilacz mam nowy na poprzednim codegenie też się tak robiło, karte graf. mam
wymienioną na nowszą, ram sprawdzałem mem testem, zrobiłem format c: na
wypadek wirusów i nic, dalej zdarzają się zwiechy.

W tle pracy kompa działają m.in. Norotn Antywirus 2004, Firewall 2003 i Dumeter

Czy jest możliwe by to któryś z tych programów robił zwisy kompa?? A może
twardziel?? ale jak go sprawdzić?

A może macie inne pomysły? Czekam na opinie....