Re: jaka karta do glosnikow z-640

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 00:44:21 MET DST

Był 8 październik (piątek) gdy w pocie czoła o godzinie 15:31, *marek*
napisał(a):

> Witam
> Mam SB Live! oraz glosniki Z-640. Zastanawiam sie, czy nie warto wymienic karty
> muzycznej na audigy (moze nie "2", ale zwykle audigy). Trafila sie okazja tanio
> ja kupic, stad pomysl. Naprostujcie mnie, czy szukam dziury w calym, czy tez
> warto do tych glosnikow kupic taka karte. Na kompie slucham glownie muzyki z
> mp3 oraz ogladam filmy, rowniez DVD.
> Z gory dziekuje za porady

Hm, chyba nie warto. Przesiadłem się z SoundStorm'a na Audigy 2 (głośniki
Creative 5900) i wyraźna różnica jest w grach z EAX'em, dźwięk jest
naprawdę niesamowity. Muzyka przyznam szczerze, choć audiofilem nie jestem,
ale różnicy powalającej z nóg to raczej nie ma.

--
z pozdrowieniami
Heraklit