USB problem po wyłączeniu kompa pojawia się napięcie

Autor: mareK <momo102_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 23:33:47 MET DST

Witam
Mam taki nietypowy problem.
Mam jednostke w innym pomieszczeniu, dzięki czemu mam cisze i spokój ,ale do
tej pory po wyłączeniu kompa wyłączała mi się mysz optyczna z
podświetlaniem.
Po wymianie płyty na Gigabyte GA-7N400 Pro2 okazało się, że po wyłączeniu
kompa mysz podłączona przez din ciągle się świeci.
Ustawienia w Biosie nie pomagają.
Przełączyłem na USB i niby dobrze,bo po wyłączeniu kompa gaśnie ,ale czasami
po godzinie zapala się sama i pomaga tylko na moment rozłączenie i włączenie
do USB wtedy wyłączy się na stałe, ale po starcie Windowsa XP system jej nie
widzi od razu i musze znowu na moment wyłączyć i włączyć.
Też wszelkie kombinacje w Biosie nie pomagają.
Podejrzewam ,że może to jakieś zakłócenia, energetyczne włączają zasilanie
USB,bo efekt czasami nie występuje,a przewód do myszy jest długi ciut poza
normą 5m,jakieś 6 metrów,ale wszystko oprócz tego dziwnego włączania chodzi
bez zarzutu.
Może ktoś bardziej obeznany z USB mogłby coś doradzić, dlaczego tak się
dzieje i jak to usunąć.
Pozdrawiam
mareK