ktory radiator lepszy?

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 23:07:33 MET DST

witam
zaczyna mi padac wentyl na radiatorze od chipsetu (abit ic7) i postanowilem
wymienic na cos bezglosnego...
w zasadzie do wyboru mam dwa modele zalmana
ZM-NB47J - http://www.zalmanusa.com/eng/product/view.asp?idx=71&code=014
ZM-NB32J - http://www.zalmanusa.com/eng/product/view.asp?idx=65&code=014
zastanawiam sie tylko, ktory jest lepszy... na stronie producenta nie
znalazlem informacji o powierzchni radiatorow... niby ten niebieski ma
wyzsze zeberka ale ma ich mniej... jak sadzicie, ktory bedzie wydajniejszy?
aha i jeszcze jedno, przerabial ktos montarz tego radiatora na abicie ic7 z
haczykami do radiatora?

--
pozdrawiam
artur