dziwna przypadłość

Autor: Radix <radix77BEZ_at_TEGOo2.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 21:31:20 MET DST

Witam!
Od wczoraj coś nawaliło w moim kompie. Objawy są następujące:
* w OE przychodzące mejle są wyświetlane tylko tematy natomiast nie widać
treści (tak jakby mejl był pusty a na pewno nie jest bo sprawdzając w
właściwościach danego mejla w źródle wiadomości widać tekst który powinien
się ukazać.
* podobnie ma się rzecz z grupami dyskusyjnymi tzn nagłowki widac ale nie
widać treści, objawy jak patrz wyżej
* na stronach Allegro nie wyświetla nowych zdjęc w aukcjach gdy klikam
na te zdjęcia ani ich nie powiększa
nie mogę odtworzyć plików o rozszerzeniu avi., mpg., mp3. pub. i zapewne
jeszcze innych o których nie wiem
* nie mam plików pomocy windows
* gdy chciałem przywrócić system do poprzedniejgo punktu przywracania
okazało się że nie mam żadnych wcześniejszych punktów ani też mimo iz
próbuję założyć nowy punkt to nie moge tego zrobic. Myślałem że to
ewentualnie rozwiąze moje problemy ale nie działa.

Pewnie jest jescze wiele innych objawów ale jeszcze ich nie odkryłem.
System Windows XP professional. Więcej grzechów nie pamietam ;-) Niestety
nie wiem czym to ugryźć, od czego zacząć. Mam na całe szczęscie dostęp do
sieci więc moge ściągać wszelkie odtrutki na tę przypadłość ale nie wiem
gdzie szukać i co to za choroba. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam Radek