pytania o ddr

Autor: Seki Hope Tristan <seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 20:21:59 MET DST

Teraz pamieci sa bardzo tanie - uzywane mozna kupic za smieszne pieniadze -
a nowe tez za niewielkie. Mam w tej chwili 256 (infineon) ddr 266 MHz. Plyta
glowna ECS K7S6A (ecs - tanie ale plyta mimo to calkiem stabilna), ktora ma
mozliwosc obslugiwania 333MHz. Niestety nie znam sie na sprzecie (wiem tylko
jak co zalozyc - i to wszystko) i mam pytania... czy mozna mieszac
czestotliwosci pamieci? Przypuszczam, ze nie ale sie nie znam. No i drugie
pytanie.. czy mozna mieszac marki pamieci? Niedanwo bylo pytanie podobne ale
nie wiem czy moja plyta obsluguje pamieci dwukanalowo czy jednokanalowo. I
trzecie pytanie... czy majac 256 moge dolozyc kosc 512 MB czy tylko "do
pary" 256 MB? I czwarte pytanie... czy zauwaze roznice w pracy komputera
dokladajac pamiec a nie wymieniajac procesora Duron 1200?

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan