Re: Radek 9800pro od Szafira

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 19:50:16 MET DST

On 9 Oct 2004 18:20:22 +0200, Majeranek <majeranekWYTNIJTO@op.pl> wrote:
> Witam!

> Czy ktos moglby mi cos powiedziec na temat tej karty, znalazlem watek
> gdzie ktos napisal ze ta karta jest "oszukana", na czym to oszustwo polega?

Oszustwo polega na tym, że magistrala pamięci ma szerokość 128bit a nie 256bit
jak to ma miejsce w pełnym pro. Poczytaj o tym na benchmark.pl jest tam
arytkuł traktujący o tym modelu karty. Taktowania pam/core i potoki sa takie
same jak w 9800pro pełnym.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx