Re: dwa dyski

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 19:03:03 MET DST

>ze
>
>Tak z małpiej ciekawości: a oznaczenie literką E: zamiast D: istotnie
>obniża wydajność dysku?

  Sytuacja wyglada nastepujaco: na starym dysku mialem 4 partycje podstawowe,
system odchudzony na C:, zainstalowane programy na D:, gry na E:, osobiste
sprawy na F:.
Zrobilem zrzuty starych partycji na odpowiednie partycje nowego dysku. Jednak
gdy chce korzystac ze starego dysku rowniez(boadz co badz zawsze kilka GB
wiecej) to pierwsza partycja starego wskakuje mi jako D:. Wtedy kolejnosc
partcji HDD0 daje w leb. A system odwoluje sie do partycji D: E: i F: nowgo
dysku.
Nie chce mi sie instalowac systemu na nowo(mam gotowe obrazy systemu z
zainstalowanymi zmudnie aplikacjami)

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl