Instalowanie kanalow IDE - Windows XP - problem

Autor: Geralt <geralt_at_>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 18:13:51 MET DST

Witam!

Nie wdajac sie w szczegoly: mialem problemy z dyskiem. Dzialal na IDE. W
tej chwili dziala szybciej (nie wiem w jakim trybie), ale za to nie ma w
windowsie zadnych sterownikow kanalow IDE. Nie moge ich tez zainstalowac. Z
kazdym wlaczeniem windowsa probuja sie instalowac, ale pisze "Wystapil blad
podczas instalacji urzadzenia. Sterownik nie jest przeznaczony dla tej
platformy". Dodam, ze mam plyte nForce Soltek FRN3-L - mysle ze to moze si
eokazac istotne.

1) Czy ktos wie w jaki sposob moge to naprawic, bez instalowania od
poczatku windowsa xp?
2) Czy ktos wie jakie moga byc ujemne skutki nie posiadania takich
driverow? Gorsza wydajnosc/bezpieczenstwo danych?

Pozdrawiam
Geralt