problemy z dyskiem

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 17:11:09 MET DST

cześć! nam bardzo dziny problem więc proszę o rady...

mam w kompie dwie kieszenie, no i jeden dysk...
jedna kieszeń to ATA33 a druga ATA100...
jak włożę dysk do ATA33 chodzi bez problemów,
a jak włożę dysk do tej ATA100 to dysk co chwilę
startuje i się wyłącza (parkuje), po czym znów startuje
i znów parkuje... i tak cały czas...

zrobiłem eksperymenty, wyjąłem kablel z danymi został
tylko kabel zasilający - i to samo, czyli raczej wina zasilania...

w czym może być problem?

mam też drugi dysk i ten działa idealnie na obu kieszeniach?

co to za magia?