Re: -- krakow, gdzie zlozyc pc

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 17:06:24 MET DST

Friend wrote:

> www.pcprojekt.pl
> www.apollo.pl

z usług pcprojekt nie korzystałem, specjalizują się raczje w najbardziej
klasycznych elementach wchodzących wskład PCta, Z apollo jestem raczej
zadowolony, raz, że nie biorą za to dodatkowej kasy, dwa, sprzęt działa
poprawnie, zostawiają oczywiście wszelkie nadmiarowe części, śróbki itd.

Sam złożyłem u nich co najmniej 2 komputery, a jedna z więkzych firm
stale u nich zamawia. Z tego co wiem, jest ok. Nie ma także problemów z
obsługą gwarancyjną, zazwyczaj sprzęt czy podzespół wymieniają od ręki,
nawet jak jest sprawny a np. Tobie nie odpowiada.

Ceny w porównaniu z okolicznymi firmami, dla nielubiących negocjować są
dosyć konkurencyjne.

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski