Sposób na dźwięk, czyli USB, RF i karta dźwiękowa w jednym

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 16:55:33 MET DST

Witam,

Szukam urządzenia, które wydaje mi się jednym z bardziej podstawowych w
wykorzystywaniu notebooków jako urzadzeń multimedialnych.

Mianowicie interesuje mnie karta dźwiękowa na USB, bez wyjść analogowych
(ew, jako opcja), a nadająca dźwięk stereo na jednym z zakresów
przydzielonych do tzw. swobodnego użytku ~ 2.4 Ghz. Istnieje szereg
urządzeń, które wykorzystują te częstotliwości do podobnych celów -
myszki bezprzewodowe RF, konwertery Audio/RF podłączanie do 220 i
wyjścia audio w komputerze.

Nie znalazłem jednak kompleksowego urządzenia zasilanego z USB,
pozbawionego kabelków, gdzie wtyczka USB jest nadajnikiem, a słuchawki z
baterią - odbiornikiem audio.

Może ktoś z Was ma namiary na takie cudeńko ?

Pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://www.lukawski.pl