przerwane polecenie scsi

Autor: kondi <kondi_fmwyciepto_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 14:49:21 MET DST

hej

zainstalowalem sp2 do xp i nie moge nagrywac. mam nero wersja 6, pokazuje mi
komunikat: przerwano polecenie scsi, niewlasciwy stan zapisu, nie mozna
wykonac polecenia zamknij sciezke. nie mam pojecia o co tu chodzi. dodam, ze
teraz w menedzerze urzadzen pokazuje mi nagrywarke i dvd oba jako urzadzenia
scsi, wczesniej na poprzednim systemie nie bylo czegos takiego, tym bardziej
ze nie sadze zeby to bylo scsi, tylko z3wykle najzwyklejsze, jestem
podlamany bo na poniedzialek musze skopiowac kilka plytek zdjec i nie wiem
jak to zrobic :(

ps. nie wiem do konca czy to odpowiednia grupa, jesli nie, to prosilbnym o
podanie wlasciwej