Dysk do zewnętrznej kieszeni - co wybrać?

Autor: silentboy <silentboy_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 14:29:18 MET DST

Witam,
Poszukuję dysku o pojemności 160GB, ale do zewnętrznej kieszeni na USB (bez
chłodzenia). Dysk będzie dosyć często transportowany. Co możecie mi polecić?
Zależy mi przede wszystkim na wytrzymałości, ale także na umiarkowanej
temperaturze (brak chłodzenia w obudowie). Osiągi nie są najważniejsze chociaż
nie zupełnie bez znaczenia.
Obecnie interesuje mnie Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722516VLAT80) 160 GB ze
względu na dobre parametry i wytrzymałość...
Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia związane z tym dyskiem?
Na jakie inne produkty warto zwrócić uwagę?

Z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc.

--
Pozdrawiam,
silentboy