Re: Padnięty Twardziel??? (HELP!)

Autor: Dmitri <oksima_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 01:21:27 MET DST

Ja kiedys mialem taki dysk IBM, o ktorym myslalem, ze mi padl, takie same
objawy, jak podajesz... Odlozylem go na zawsze, chcialem wyrzucic, ale
zostawilem. Nie wiem czemu. I jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy po dwoch
latach dla zartu go znowu podlaczylem. Wlaczyl sie i zadzialal jak gdyby nic
sie z nim w ogole nie bylo. Do tej pory dziala bez zarzutu :)
pozdr.