Pytanko z gatunku: co kupic ? :)

Autor: nomysz <szymont_at_tlen_usun_.pl>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 00:16:11 MET DST

Witam.
Wiem, wiem... pytania w tym stylu powtarzaja sie co jakis czas. Ale
rynek sie zmienia, wiec co poczac :)
Otoz mam taki problemik. Uskladalem troche kaski i chce kupic jakiegos
laptopa. Do dyspozycji mam 6 tys. Z racji pogladow wybralem Intela, a ze
preferuje cisze postawilem na Centrino. W sumie kusi mnie tez P4, ale
nie chce zeby wiatraki caly czas mi "buczaly". A wiec Centrino (czy
Pentium M, jak kto woli.... wszyscy wiemy o co chodzi ;) ).

Mam tylko kilka warunkow:
- ekran min. 15" (albo 1200x800, albo 1400x1050)
- 512 MB RAM
- nagrywara DVD (a moze nie warto w to sie bawic ? ).
Ogolnie ma to byc "desktop replacement" ;)

Za taka kwote w gre wchodzi albo jakis markowy sprzet z pierwsza wersja
Pentium M, albo jakis niefirmowy Pentium M z nowszej serii Dotham.

Pokukalem po allegro i wyszukalem cos takiego:

1 - HP Pavilion ZT3017EA
http://allegro.pl/show_item.php?item=32511452

2 - Acer Aspire 1681WLMi
http://allegro.pl/show_item.php?item=32577628

3 - HP Pavilion ZT3140
http://allegro.pl/show_item.php?item=32481535

4 - HP Pavilion zt3340us
http://allegro.pl/show_item.php?item=32601127

5 - Aristo Prestige 700
http://allegro.pl/show_item.php?item=32552217

Z racji "nowosci" procesora sklaniam sie ku pozycjim 2 i 5. Ale szczerze
mowiac, nie mam pojecia co to za marka "aristo". Dobre to chociaz ?

Jakby ktos mogl co nieco doradzic... odradzic... wypowiedziec sie...
bede wdzieczny.

Pozdrawiam
nomysz