Audigy LS OEM???

Autor: Krzysztof <krzysztofb_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 22:01:22 MET DST

Przymierzam się własnie do zakupu jakiejś dźwiękówki. Na Allegro widziałem
kiedyś Audigy ES w wersji oem czy bulk w atrakcyjnej cenie 149 zl.
Równolegle z nią jest sprzedawana karta Audigy LS box.
Po przeszperaniu wielu stron zauważyłem że obie te karty mają lepsze
parametry od Audigy Player, ale od siebie nie różnią się praktycznie
niczym, tylko opakowaniem (LS widziałem zawsze w wersji box, a ES oem)
Tak mi się zdawało, lecz dziś na Allegro znalazłem takie coś
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=32693105 karta LS w wersji oem
też za 149 zł.
Teraz to już zupełnie jestem zdezorientowany...czy jest to karta LS wyjęta
z pudełka czyli identyczna z ES???
Czy te karty w ogóle się czymś teraz różnią?
Wg mnie opłaca się chyba kupić tą. Taniej chyba nie znajdę, a jeśli ktoś
jednak wie gdzie jest taniej (może być ES) to też nich podrzuci pomysła

Pozdrawiam i dziękuję za ew.odpowiedzi!