Re: FAT32 a NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 21:47:51 MET DST

Użytkownik "rafalw" <BEZ.SPAMUrafalwBEZ.SPAMU@interiaBEZ.SPAMU.pl>
napisał w wiadomości news:ck65eu$9g1$1@nemesis.news.tpi.pl
> nie wiem czy to do konca wina systemu plików czy systemow op.
>
> ale mam taki problem:
> na WinXP (na partycji NTFS) tworze, zmieniam edytuje pliki - widoczne
> jako wszsytkie z malej litery
> po przekopiowaniu na partycje FAT32 i odpaleniu Win98SE wszsytkie
> pliki sa z duzej litery
> czego to moze być przyczyna
> próbowałem TotalCommander i Explorator

To nie wina systemu plików, a sposobu wyświetlania nazw plików i
folderów przez poszczególne programy. W XP domyślnie włączone jest
pokazywanie tylko pierwszej dużej litery. Pobaw się ustawieniami w Total
Commanderze, można go zmusić do pracy na dwa sposoby.

A tak poza tym to NTG - przenieś się na inną grupę.

/odpowiadając zmień px na pl/