RAM do p42,6ghz/800fsb/512cache

Autor: Viktor <lasius_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 21:33:07 MET DST

Witam serdecznie,
Nie jestem expertem i daleko mi do tego dlatego zwracam się do Was z prośbą
o rozwiązanie mojego problemu z tematu posta :(
Nie mam dużych funduszy i chciałbym używana pamięć 256 mb ram na początek
tylko nie wiem czy pamięć 400mhz poradzi sobie. Czy mogę użyć pamięci 333
albo jeszcze niższej? narazie komp nie ma działać na pełnych obrotach ale ma
być stabilny przy oglądaniu filmów i obsłudze podstaw win. XP.
Pozdrawiam
Krzysiek