Re: pobór mocy

Autor: Ślepy <bo.i_at_po.co>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 21:29:20 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@no_spaminteria.pl> napisał w wiadomości
news:ck6gfg$jb3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jest sobie serwerek z zasilaczem 225 Wat

Wiesz... ja bym nie spał spokojnie czy wychodził z domu gdy mam włączony
komputer z tandetnym zasilaczem nawet jeśli ma małe zapotrzebowanie na moc.
Dla przykładu mam na routerze (na 3 komputery) P3 1Ghz, 448MB Ram, Dysk
40gb, sieciowa, graficzna s3 pci itp. i całość zasila zmodowany chieftec
360w hpc 360-202. Mimo że taki konfig by dał radę ciągnąć codegen 300w,
wolałem kupić porządny zasilacz i nie denerwować się że będę miał pożar w
domu.