czytnik kart Flash na USB2.0 problem (dziwny)

Autor: squallik <zx9r-wy-wal-to_at_puchaczy-to-tez.waw.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 20:07:14 MET DST

witam,
kupiłem sobie czytnik kart Flash, na USB2.0, wewnetrzny - wpinany od razu na
płytę.
dziwna rzecz jest taka, że jeśli wepnę złącze w płytę (płaskie, 4 kabelki),
to czytnik nie działa.
jeśli wezmę inny kabel (taki od razu do USB z tyłu płyty wkładany), to
czytnik działa.
co ciekawe, gdy wezmę pod płytę podłączę przedni panel USB (który działa, bo
podpinam na próbę pod niego różne rzeczy), to po wpięciu wtyczką USB w
panel, czytnik nie działa :(.
co jeszcze ciekawsze, próbowałem na innym czytniku - i to samo :(.
ktoś spotkał się z czymś podobnym?
bo specjalnie kupiłem sobie czytnik wewnętrzny na 3,5'', żeby mieć ładnie w
obudowie (w dodatku wszystko czarne :),
ahas - system to WinXP Home, czytniki to Apacer 7in1/USB2.0 (wewnętrzny,
oraz 8in1/USB2.0 (ten zewnętrzny), firmy nie pamiętam (ale inna, niż Apacer)
z góry dziękuję za pomoc :).

--
pzdrv,
Andrzej Talarek