Re: pomocy poraz kolejny

Autor: BYNIO <bynio_at_poprostu.net>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 19:51:39 MET DST

Użytkownik "oOSzachoOo" <szacho@go2.pl> napisał w wiadomości
news:04100818490746@polnews...

> A do biosu często wchodzimy. Miałem kiedyś podobny problem na asusie
a7v133
> problem polegał nie pamiętam juz dokładnie suspend to ram lub coś
podobnego
> chodziło o to że miałem ustawione w biosie włączenie opcji po 1min, i jak
> odpalałem kompa w dosie, to po 1 min pykał i przechodził w stan
wstrzymania
> teoterycznie powinien się po tym podnieść ale tak nie było więc wyłączyłem

> opcjie.
> --
aktualizowałem bios programem który jest na stronie producenta ale niewiem
czy ten problem był wcześniej bo tego niemiałem okazji sprawdzić , gdy to
się zadziało to bios wgrałem stary ale problem pozostał , sprawdzałem tym
programem co mi poleciliście do pamięci i w teście piątym podał aż 16230
błędów niewiem czy to ma jakieś znaczenie bo jak już pisałem pod systemem
wszystko śmiga prawidłowo ai jeszcze to że ten program do badania pamięci
zadziałał z dyskietki a nie z płyty. niewiem o co chodzi w tym programie i
na co zwracać uwagę ale jakieś błędy pokazywał więc sygnały dźwiękowe z
płyty i analiza tego programu światczą chyba że jednak coś z pamięcią albo z
ustawieniami w biosie