Re: Wlasnie kupilem nagrywarke DVD Liteon -chcialem sie pochwalic :)

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 18:53:04 MET DST

In news:ck6gg7$rsf$1@news.onet.pl,
Reksio <mislawek@poczta.onet.pl> typed:

> Przeczytaj warunki gwarancji, a jeżeli nie ma w niej nic na ten temat
> - zapytaj w sklepie.
> Nawet w czasopismach komputerowych dla dzieci uprzedzaja o tym fakcie.

chyba sam nie wiem o czym piszesz. nie chodzi o wgrywanie biosu od innego
modelu w celu zrobienia go szybszym (zreszta trudno to zrobic mowiac o
modelu najnowszym X16) tylko o zapodanie nowszego ze strony producenta.
najczesciej poprawia to prace z roznymi nosnikami itp.
jak sobie wgram najnowszy bios do plyty glownej zeby mi nowsze proce dobrze
rozpoznawala to tez strace gwarancje ? :-)

pzdr.
trzmiel