Jak odzyskać dane?

Autor: Damianos <damian_at_pl.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 16:11:13 MET DST

Witam.
Problem jest następujący. Mam dysk 160GB podzielony na trzy partycje. Na
początku było wszystko w porządku, gdy dysk pracował w komputerze. I chyba
po podłączeniu do innego komputera, który (tak mi się wydaje) nie
obsługiwał poprawnie takiego dużego dysku, wystąpił problem. Mój system nie
rozpoznaje teraz poprawnie jednej z tych partycji (wszystkie były w ntfs).
A na innej partycji, na której miałem dużo muzyki, nie chce jej poprawnie
odczytywać, tzn można ją przekopiować, ale nie da się jej odsłuchać. W jaki
sposób mogę to naprawić?

Pozdrawiam
Damian