Re: pytanie... Creative Inspire 2.1 P380

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 16:00:42 MET DST

"VooDoo" <v.o.o.D.o.o@poczta.fm> wrote in
news:ck5qlt$23j6$1@news2.ipartners.pl:

> hehe :P otoz nie da sie :P u nas ( 2.1 ) nie ma tego przeskoku o
> ktorym mowisz :P a wiem o czym mowisz bo moj kumpel ma 5.1 i tam takie
> cos wlasnie jest... u mnie nie ma.. zwykly potecjometr :P

Pilocik jest faktycznie kiepskawy. U mnie po kilku miesiącach użytkowania
zaczął trzeszczeć podczas regulacji potencjometr. Napsikałem do środka
sprayu do regeneracji potencjometrów i jak na razie pomogło:-)

> tazke
> niewiem czy go wylaczac z tylu za kazdym razem na wooferze..? kolega
> wcczesniej napisal ze nie wylancza ale nie wiem....

Tak jak napisałem - używam bez wyłączania. Choć prawdę mówiąc to komputer
też rzadko wyłączam;-) Głośniki nie szumią przy wyłączonym kompie więc
nawet nie przyszło mi do głowy wyłączanie tego zestawu.

> anyway tak MM ale za 149 zł ... jestem zadowolony :)

Spoko, widziałem jakąś ofertę MM i wydawało mi się że teraz jest po 130zł.
W każdym razie zestaw jest niezły i za te pieniądze otrzymuje się naprawdę
sporo - drewniany sub, estetyczny wygląd i przyzwoity dźwięk.

Ja się przymierzam do zmiany na zestaw 7.1:-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
http://ludzie.tlen.pl/c-b