Re: przelacznik 5.1 - gdzie kupic?

Autor: rafalw <BEZ.SPAMUrafalwBEZ.SPAMU_at_interiaBEZ.SPAMU.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 15:34:16 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
news:416693f4$1@news.home.net.pl...
> Poszukuje przelacznika 5.1 z wyjsciem sluchawkowym. Mam poprostu
> SoundStorm na plycie, glosniki 5.1 i od czasu do czasu chcialbym sobie
> przelaczyc na sluchawki, a schylanie sie i wyciaganie kabli, to nie dla
> mnie.
> Znalazlem cos takiego, moze jest gdzies opis tego po polsku?
> http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=112&code=025
> Mozna do tego podlaczyc zwykle sluchawki?
>
> --
> bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
> Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!!

to cos na stronie to zewnętrzna karta dzwiękowa na USB !!
jesli masz glosniki to nie ma w glosnikach gniazda ??
ostatecznie mozesz po prostu zastosować zwykły rozdzialacz mini jack stereo
1 -> 2 gniazda i ta kpodłączyc głosnik i sluchawki do karty (ja tak mam:
glosniki i kabel Audio do TV)
kosztuje to cale 3-5 PLN
jesli chcesz moc podpinac sluchawki od czasu do czasu to wystarczy
przedlurzcz od tego na biurko