Re: jakie wentylatorki

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 14:02:58 MET DST

Użytkownik "Jarosław" <x@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ck5of1$i88$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z tego co widze:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12370
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12371
> QC-92 Cu jest drozszy i glosniejszy od QC-80 AlCu. Do obu typow sa
> dolaczane kontrolery obrotow wentylatora.
> Wydajnosc jest chyba taka sama skoro dla obu sa podane identyczne
> taktowania procesorow?
> Pytam poniewaz nie wspomniano ani slowa na temat wydajnosci.

QC-92 Cu jest droższy od 80 AlCu, ale do AlCu nie ma regulatora,
przynajmniej ja nie dostałem, a składałem kompy na obu... Chodziło mi o
to, że 92Cu jest tańszy od 80 Cu (przeczytaj dokładniej poprzedniego
posta) i wydajniejszy do tego, wiem to z własnych doświadczeń.
Do tego 80AlCu jest marnie wypolerowany, a na 92Cu już nie mogłem
narzekać. Różnica między nimi to około 7C przy dobrej paście.
Athlon XP-M 2500+@3200+ ma 39C w idle, 92Cu oczywiście, jak tylko abita
AN7 dostanę i szyna poleci w górę po prostu podkręcę mu obroty, bo teraz
na minimalnych chodzi.

Pozdrawiam, Sekator.