Re: jakie wentylatorki

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 13:52:20 MET DST

> QC-92 Cu jest drozszy i glosniejszy od QC-80 AlCu. Do obu typow sa
> dolaczane kontrolery obrotow wentylatora.
> Wydajnosc jest chyba taka sama skoro dla obu sa podane identyczne
> taktowania procesorow?

Obie wersje są bardzo wydajne. Mam QC 80 AlCu na Bartonie 2500@3200 + dwa
dodatkowe niskoobrotowe wentylatory w obudowie. Temperatura 41-47 stopni.
Chciałem kupić na początku wersję Cu, ale jest ona potwornie ciężka!
Nawet AlCu potrafi oberwać gniazdo procesora.
Uważam, że kupowanie wersji Cu w Twoim przypadku jest zupełnie bez sensu.
TM