Re: Platforma dla Mobile Bartona? - Dual channel 400 vs single channel 333

Autor: Chilum Orr <chilum.orr_at_neostrada.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 13:27:07 MET DST

08-10-04 from chilum v.1.2:

Cze!

Piszesz:

> Jakim cudem trzy kości pamięci mogą chodzić w DC?!
Nie wiem,ale tak jest:-).

> Idea DC polega na równoczesnej (na zmianę) obsłudze dwóch kości dzięki
czemu
> w praktyce odpowiadają one jednej o podwójnej częstotliwości.

nForce2 pozwala na 3 kości,które pracują w Twin Bank.
Podaję za PCWK 2/2003

Ja im wierzę:-).
Nie wnikałem w szczegóły,a jedną taką dyskusję mam za sobą.
Mam w/w MoBo w niej 2x256 DDR Kingston i noszę się z zamiarem dokupienia 3
kości.
Albo 256,albo512 .
Dlatego trochę szukałem informacji nt. zachowania DC przy trzech bankach
zajętych.

Nie myślę o sobie w kategoriach "mastah" kompowy,ale trochę tam wiem.
PCWK jest IMO miarodajną marką i ufam im .
Tyle.
JAk kupię trzecią kość i sprawdzę na pewno napiszę.
Nie ma jak empiria;-).

greetz

Chilum Orr/Jedi Bandits Clan

--