Re: HIGHSCREEN BlueNoteII laptop przedpotopowy

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 12:57:40 MET DST

In article <ck5r1c$c1t$1@news.onet.pl> "^cypis^" <cypislaw@poczta.onet.pl> writes:
>From: "^cypis^" <cypislaw@poczta.onet.pl>
>Subject: HIGHSCREEN BlueNoteII laptop przedpotopowy
>Date: Fri, 8 Oct 2004 12:46:55 +0200

>znalazlem takiego dziada u znajomego. ma on 4MB pamieci RAM i chcemy go
>troszke podrasowac. czy wie ktos, jakie kmoduly pamieci tam wchodza,
>ewentualnie gdzie je mozna kupic, zainstalowac,l ile to kosztuje etc.

Mam taki sam tylko model z ekranem MONO DST. Mam na nim mase oprogramowania
do testowania sieci LAN (DOS) i ostatnio WLAN bo dokupilem karte sieciowa
ZOOMAIR i sicagnalem sterowniki pod W95. Jak go kupowalem tez mial 4MB RAM
ale dokupilem modul 16MB RAM i teraz na 20MB RAM chodzi znosnie pod W95.
RAM dokupilem wysylkowo w Niemczech w firmie zawierajacej w nazwie "computer-
memory" zaplacilem karta i odebralem modul przyslany poczta.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name