Lexmark E210

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 11:28:36 MET DST

Dzis zobaczylem w Auchanie za 570, w dodatku obnizaja o stowe na
Skarbonke, moge wziac na 10 darmowych rat, zatem wyglada na cene
porownywalna z uzywanymi HP na Allegro. Co prawda wyglad nieco
zakurzony, jakby tez byla kiedys uzywana. :-)

W zwiazku z tym mam pytanie do Sz. Panstwa znajacych ten sprzet: czy
warto wydac te 470 zl. gdyz nosze sie z zamiarem kupna do domu jakiejs
laserowki (po doswiadczeniach z kilkoma atramentowkami, gdy musialem
dbac o o to, by atrament nie zasechl po uzupelnieniu, i w ogole sporo
staran, a juz mi sie nie chce...), czy tez kupic uzywana HP po
konserwacji na Allegro?

--
Adek
http://adek124.republika.pl/