jakie wentylatorki

Autor: Jarosław <x_at_tlen.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 10:55:17 MET DST

Witam.
Planuje wymiane wentylatorkow w komputerze.
Archiwum mowi:
- zasilacz: Arctic Cooling FAN PRO TC
- procesor: Pentagram Freezone QC-80 AlCu (mysle, ze nie ma potrzeby
kupiowac QC-80 Cu dla procesora Duron 900MHz)
- karta grafiki: mam zamiar zdjac obecny radiator z wentylatorem i zalozyc
Zalman ZM-NB32J bez wentylatorka.
Gragika to GeForce 2 MX400 wiec sam radiator powinien wystarczyc.
Zalezy mi aby za rozsodne pieniadze bylo cicho.
Czy taki zestaw jest w porzadku, czy moze powinienem cos zmienic?

Jarosław
/odpowiadając zmień x na jcz/