pomocy poraz kolejny

Autor: BYNIO <bynio_at_poprostu.net>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 23:14:46 MET DST

trzeci raz pytam na tej grupie i nikt mi niechce pomóc.napiszę jeszcze raz
mam athlonxp 1800 płyta asusa7m266 2x256 ddr hd 80GB i problem polega na
tym że niemogę nic zrobić z poziomu dosu bo gdy uruchamia się dyskietka
startowa to w połowie czytania następują sygnały dźwiękowe (trzy krótkie) z
głośniczka w obudowie i komputer sie zawiesz tzn niemogę resetować z
przycisku tylko muszę wyłączyć z gniazdka , dyskietka z win98 ale to samo
siędziało jak odpaliłem ghosta z dyskietki . pochwili była takasama
sytuacja. wedłóg instrukcji to te sygnały oznaczają błąd pamięci .
przekładałem kolejność kości ale nic to niedało , jeżeli ktoś może mi pomóc
to bardzo bym był wdźęczny bo niemogę sformatować dyku . z poziomu systemu
wszystko jest ok , żadnych błędów niewykazuje , niewiem co robić i co może
być tego powodem.