Re: Troche o BIOS-ie

Autor: Amrek <gissen_at___USUN__TO_tlen.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 22:22:25 MET DST

Użytkownik "Gathor" <Benedykt130@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ck46d4$fnn$1@news.onet.pl...
> No najlepiej ze strony producenta .Wersja 3.4 jest stabilna a wersja 3.6
> miałem z nia problemy więc nie polecam natomiast wersja 3.7 nie wiem jaka
> jest

Strona producenta nie dosc ze otwiera sie z 5 min to o sciaganiu juz nie mam
mowy. Serwer resetuje polaczenie ktore zbyt dlugo czeka na odpowiedz. To
skandal! NIGDY w zyciu juz nie kupie plyty ECS. Bo nie dosc ze tandetna to
jeszcze strona producenta skandalicznie chodzi. Bios jest tez na
www.driverguide.com ale to sa oszusci. Zarejestrowalem sie free ( bo taki
byl warunek na sciaganie) a te oszusty nie przyslali mi hasla i pow. ze moj
e-mail jaki podalem nie istnieje. SKANDAL za SKANDALEM!!